Anma programı Muğla ve İlçelerinde Protokol tarafından Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtına çelenk sunulmasıyla başladı. Çelenk sunumunun ardından saat 09.05'te çalan sirenle birlikte iki dakikalık saygı duruşunda bulunuldu. Törende İstiklal Marşı'nın söylenmesi ile birlikte bayraklar yarıya indirildi.
devamında yapılan programda, “10 Kasım Atatürk” konulu resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi, Menteşe Sosyal Bilimler Lisesi tarafından hazırlanan “Ulu Çınar Atatürk ” adlı oratoryo gösterisi sunuldu.
devamında yapılan programda, “10 Kasım Atatürk” konulu resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi, Menteşe Sosyal Bilimler Lisesi tarafından hazırlanan “Ulu Çınar Atatürk ” adlı oratoryo gösterisi sunuldu.
Tahmini okuma suresi: 2 dakika.









