Tanju Satılmış "Adalet ve Kalkınma Partisi Köyceğiz İlçe Başkanı’nın belediyemiz hakkında yaptığı açıklamayı hayretle karşıladık.
Köyceğiz Belediyesi,göreve geldiği günden bu yana halkımızın sağlığını,çevremizi ve doğamızı korumayı esas alan bir anlayışla çalışmaktadır.Hizmetlerimizi görmezden gelip karalama siyaseti yapmak,sadece siyasi çaresizliğin göstergesidir.
Köyceğizde bittiğiniz gibi Türkiye’de bitiyorsunuz!!
AKP İlçe Başkanı,Köyceğiz Belediyesi’ni eleştirmeden önce kendi partisinin yıllardır Türkiye genelinde sebep olduğu büyük yıkımın hesabını halka vermelidir.Çünkü halkımız çok iyi biliyor ki: Ormanlarımızı maden şirketlerine peşkeş çeken,Kıyılarımızı betonlaştıran, Tarım arazilerini imara açan,çiftçiyi borca ve iflasa sürükleyen, Emekliyi açlığa,genci işsizliğe mahkum eden anlayış AKP’nin siyasetidir.
Bugün ülkemizde milyonlarca insan yoksulluk sınırının altında yaşam mücadelesi verirken,sofralar küçülmüş, üretici toprağını ekemez hale gelmiş,gençler umudunu yurtdışında aramaya başlamışsa bunun sorumlusu AKP iktidarıdır.
Böylesine ağır bir tabloyu yaratan bir partinin ilçe başkanının çıkıp Köyceğiz’de çevrecilik ve halk sağlığı konusunda nutuk atması,en hafif tabiriyle halkın aklıyla alay etmektir.
Köyceğiz Belediyesi ise;
10 yıllık bıraktığınız enkazın içinde iktidarın tüm kısıtlamalarına rağmen mücadele ederek,
İlçemizde atık ve çöp yönetimini güçlendirmeye çalışmış,Geri dönüşüm projelerini hayata geçirmiş,Çocuklarımız ve gençlerimiz için sosyal ve kültürel projeler üretmek için mücadele göstermiş,Üreticimizin ve çiftçimizin yanında olmak için çalışmaktadır.
Bizim Sosyal belediyecilik anlayışımız laf değil icraat,pankart değil hizmettir.
Sizin siyasi anlayışınız ise rant ve peşkeş çekmekten ibarettir.
Köyceğiz’de ve Türkiye’nin dört bir yanında CHP belediyeleri,halktan yana,doğayı koruyan,hayvan haklarını ön plana çıkarmış şeffaf ve hesap verebilir yönetim anlayışını sürdürecektir.Yapılacak olan ilk genel seçimde vatandaşlarımız takdiri ile iktidar olacağımızı bildirir,Tüm vatandaşlarımızı saygı ve sevgiyle selamlarım
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."dedi
Ramazan Özçakır
KAMUOYUNA DUYURU
CHP Köyceğiz Belediye Başkanlığı, 31 Mart seçimlerinden bu yana çevrecilik ve halk sağlığı konularında hiçbir zaman gerçek anlamda samimi bir tavır sergilememiştir. Halkın sorunlarına çözüm üretmekten uzak durarak sadece “söylem belediyeciliği” ve “pankart siyaseti” ile bugünlere gelmiştir. Köyceğiz için vaat dahi sunamayan bir yönetimden daha fazlasını beklemek de mümkün değildi.
Bu olumsuzluklara rağmen Köyceğiz Belediye Başkanlığı dün sosyal medya hesaplarında “Toprağımıza sahip çıkıyoruz. Halkımızın sofrasını küçültecek, doğamızı ve geleceğimizi hiçe sayacak hiçbir düzenlemeyi kabul etmiyoruz” şeklinde bir paylaşımda bulunarak halkın aklıyla bir kez daha alay etmiştir. Köyceğiz Belediye Başkanlığı öncelikle sokaklarından çöp akan ilçesine gerekli hizmeti vermelidir.
Ne yazık ki CHP’ye bağlı belediye başkanlığı, icraatdan uzak ve başarısız yönetim anlayışını “salt söylem ve pankart siyaseti” ile örtbas etmeye çalışmaktadır.
Köyceğiz Sanayi Bölgesi ve TOKİ alanına atıklarını döken; sokaklar ve caddelerdeki çöpleri dahi toplayamayan; çöp yığınları oluşturarak halk sağlığını hiçe sayan bir belediyenin bu tür açıklamalarını eshefle kınıyoruz. Kamuoyu, bu güne kadar Köyceğiz Belediye Başkanlığı’nın halk sağlığını doğrudan tehdit eden, çevre kirliliğine duyarsız yaklaşımını bilinçli bir şekilde sürdüreceğini bilmelidir. Zira Köyceğiz Belediye Başkanlığının yönetim anlayışı ve vizyonu bu tabloya mahkumdur.
Başarısız yönetim anlayışını çamur at izi kalsın mantığıyla ve pankart siyasetiyle örtmeye çalışan, kenti yönetme kapasitesinden yoksun olan Köyceğiz Belediye Başkanlığı’nın çevreyi ve tabiatı hiçe sayan uygulamalarına son verilmesi için Türkiye Cumhuriyeti Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı, Sağlık Bakanlığı’nı, Muğla Valiliği’ni, ilgili adli ve idari makamları göreve çağırıyorum.
Köyceğiz Belediyesi,göreve geldiği günden bu yana halkımızın sağlığını,çevremizi ve doğamızı korumayı esas alan bir anlayışla çalışmaktadır.Hizmetlerimizi görmezden gelip karalama siyaseti yapmak,sadece siyasi çaresizliğin göstergesidir.
Köyceğizde bittiğiniz gibi Türkiye’de bitiyorsunuz!!
AKP İlçe Başkanı,Köyceğiz Belediyesi’ni eleştirmeden önce kendi partisinin yıllardır Türkiye genelinde sebep olduğu büyük yıkımın hesabını halka vermelidir.Çünkü halkımız çok iyi biliyor ki: Ormanlarımızı maden şirketlerine peşkeş çeken,Kıyılarımızı betonlaştıran, Tarım arazilerini imara açan,çiftçiyi borca ve iflasa sürükleyen, Emekliyi açlığa,genci işsizliğe mahkum eden anlayış AKP’nin siyasetidir.
Bugün ülkemizde milyonlarca insan yoksulluk sınırının altında yaşam mücadelesi verirken,sofralar küçülmüş, üretici toprağını ekemez hale gelmiş,gençler umudunu yurtdışında aramaya başlamışsa bunun sorumlusu AKP iktidarıdır.
Böylesine ağır bir tabloyu yaratan bir partinin ilçe başkanının çıkıp Köyceğiz’de çevrecilik ve halk sağlığı konusunda nutuk atması,en hafif tabiriyle halkın aklıyla alay etmektir.
Köyceğiz Belediyesi ise;
10 yıllık bıraktığınız enkazın içinde iktidarın tüm kısıtlamalarına rağmen mücadele ederek,

İlçemizde atık ve çöp yönetimini güçlendirmeye çalışmış,Geri dönüşüm projelerini hayata geçirmiş,Çocuklarımız ve gençlerimiz için sosyal ve kültürel projeler üretmek için mücadele göstermiş,Üreticimizin ve çiftçimizin yanında olmak için çalışmaktadır.
Bizim Sosyal belediyecilik anlayışımız laf değil icraat,pankart değil hizmettir.
Sizin siyasi anlayışınız ise rant ve peşkeş çekmekten ibarettir.
Köyceğiz’de ve Türkiye’nin dört bir yanında CHP belediyeleri,halktan yana,doğayı koruyan,hayvan haklarını ön plana çıkarmış şeffaf ve hesap verebilir yönetim anlayışını sürdürecektir.Yapılacak olan ilk genel seçimde vatandaşlarımız takdiri ile iktidar olacağımızı bildirir,Tüm vatandaşlarımızı saygı ve sevgiyle selamlarım
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."dedi
Ramazan Özçakır
KAMUOYUNA DUYURU
CHP Köyceğiz Belediye Başkanlığı, 31 Mart seçimlerinden bu yana çevrecilik ve halk sağlığı konularında hiçbir zaman gerçek anlamda samimi bir tavır sergilememiştir. Halkın sorunlarına çözüm üretmekten uzak durarak sadece “söylem belediyeciliği” ve “pankart siyaseti” ile bugünlere gelmiştir. Köyceğiz için vaat dahi sunamayan bir yönetimden daha fazlasını beklemek de mümkün değildi.
Bu olumsuzluklara rağmen Köyceğiz Belediye Başkanlığı dün sosyal medya hesaplarında “Toprağımıza sahip çıkıyoruz. Halkımızın sofrasını küçültecek, doğamızı ve geleceğimizi hiçe sayacak hiçbir düzenlemeyi kabul etmiyoruz” şeklinde bir paylaşımda bulunarak halkın aklıyla bir kez daha alay etmiştir. Köyceğiz Belediye Başkanlığı öncelikle sokaklarından çöp akan ilçesine gerekli hizmeti vermelidir.
Ne yazık ki CHP’ye bağlı belediye başkanlığı, icraatdan uzak ve başarısız yönetim anlayışını “salt söylem ve pankart siyaseti” ile örtbas etmeye çalışmaktadır.
Köyceğiz Sanayi Bölgesi ve TOKİ alanına atıklarını döken; sokaklar ve caddelerdeki çöpleri dahi toplayamayan; çöp yığınları oluşturarak halk sağlığını hiçe sayan bir belediyenin bu tür açıklamalarını eshefle kınıyoruz. Kamuoyu, bu güne kadar Köyceğiz Belediye Başkanlığı’nın halk sağlığını doğrudan tehdit eden, çevre kirliliğine duyarsız yaklaşımını bilinçli bir şekilde sürdüreceğini bilmelidir. Zira Köyceğiz Belediye Başkanlığının yönetim anlayışı ve vizyonu bu tabloya mahkumdur.
Başarısız yönetim anlayışını çamur at izi kalsın mantığıyla ve pankart siyasetiyle örtmeye çalışan, kenti yönetme kapasitesinden yoksun olan Köyceğiz Belediye Başkanlığı’nın çevreyi ve tabiatı hiçe sayan uygulamalarına son verilmesi için Türkiye Cumhuriyeti Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nı, Sağlık Bakanlığı’nı, Muğla Valiliği’ni, ilgili adli ve idari makamları göreve çağırıyorum.








