ALANLARI ISITMAYA DEVAM EDİYORUZ!Dayanışmayı büyütüyoruz, sorunlarımızı daha güçlü dile getirebilmek için alanlarda yan yana geliyoruz.İnsan onuruna yaraşır yaşam koşullarını daha güçlü talep etmek için omuz omuzayız. Yıllardır gasp edilen ekonomik ve demokratik haklarımızı daha güçlü savunmak için birlikteyiz.Sendikal örgütlenme hakkımızın önündeki yapay engelleri aşmak için güçbirliği yapmak amacıyla bir aradayız.Pinokyo TÜİK'in açıkladığı ısmarlama enflasyon oranlarına ve yaşanan derin yoksulluğa teslim olmayacağımızı haykırmak için alanlardayız.*Birleşe Birleşe Kazanacağız demek için,*Direne Direne Kazanacağız demek için,*Kurtuluş Yok Tek Başına,
Ya Hep Beraber Ya
Hiçbirimiz demek için;3 Temmuz 2026 Cuma günü saat 18.30'da, bütün dost ve emekten yana kurum temsilcileriyle Cumhuriyet Meydanında olacağız.
Yaşasın Onurlu ve Örgütlü Mücadelemiz.ORTACA EMEKLİ
SENDİKALARI PLATFORMU
Ya Hep Beraber Ya
Hiçbirimiz demek için;3 Temmuz 2026 Cuma günü saat 18.30'da, bütün dost ve emekten yana kurum temsilcileriyle Cumhuriyet Meydanında olacağız.
Yaşasın Onurlu ve Örgütlü Mücadelemiz.ORTACA EMEKLİ
SENDİKALARI PLATFORMU









